جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آغاز دور حذفی لیگ برتر والیبال| اوج هیجان روی تور

  • کد خبر: ۹۹۹۷۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
آغاز دور حذفی لیگ برتر والیبال| اوج هیجان روی تور
دور حذفی لیگ برتر والیبال ایران از امروز شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل ها» از سوم تا هشتم اسفند با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان برگزار خواهد شد. دور رفت مرحله یک چهارم نهایی امروز و فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی این مرحله تیم پیکان تهران از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت. خودروسازان تهرانی درحالی مقابل نماینده ارومیه قرار می‌گیرند که پیش‌تر در هفته نهم و بیست ودوم مرحله گروهی دو رالی پنج سته مقابل شاگردان محمدرضا تندروان، سرمربی شهرداری ارومیه، داشتند و در هر دو مسابقه موفق به پیروزی شدند. با این حساب رقابت دو تیم در پلی آف حساس و جذاب خواهد بود.

از یک طرف پیکان به دنبال تکرار پیروزی‌های گذشته است و در طرف مقابل شهرداری ارومیه هدفی جز جبران شکست‌های گذشته در سر ندارد. تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با کسب شانزده برد و ۴۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. شهرداری ارومیه نیز شانزده برد و ۴۷ امتیاز کسب کرد تا با ایستادن در رتبه پنجم، حریف پیکان در دیدار پلی آف شود. در دومین رقابت امروز، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان پاس گرگان خواهد بود.

اصفهانی‌ها مرحله گروهی را با بیست برد و امتیاز رؤیایی ۵۹ و قرار گرفتن در رتبه نخست به پایان بردند تا پاس گرگان که موفق به دوازده پیروزی و ۳۸ امتیاز در دور مقدماتی شد، به عنوان تیم هشتم، حریف سپاهان شود. تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی در هفته‌های هشتم و بیست ویکم به سود اصفهانی‌ها تمام شد. به این ترتیب شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان انگیزه‌های لازم برای جبران شکست‌های دور رفت را در مرحله نخست پلی آف خواهند داشت. البته اگر تیم قدرتمند و مدعی فولاد مبارکه سپاهان چنین اجازه‌ای به حریف بدهد.

دو دیدار دیگر این مرحله از ساعت ۱۵:۳۰ فردا با رقابت مقاومت شهداب یزد و مس رفسنجان استارت خواهد خورد؛ جایی که شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم مقاومت که مرحله گروهی را با هجده برد، پنجاه امتیاز و ایستادن در رده سوم جدول پشت سر گذاشتند، به دنبال آن هستند تا با قدرت نمایی مقابل مس رفسنجان (تیم ششم مرحله گروهی با چهارده برد و ۳۷ امتیاز) به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. البته یزدی‌ها برای رسیدن به این هدف کار سختی مقابل شاگردان اسماعیل بادرنگین خواهند داشت.

دو تیم درحالی راهی پلی آف شده اند که پیش‌تر مس رفسنجان در هفته دوازدهم با نتیجه ۳ بر ۱ مقاومت شهداب یزد را شکست داده بود تا بازی هفته بیست وپنجم با انتقام ۳ بر ۱ یزدی‌ها مقابل حریف تمام شود. لبنیات هراز آمل نیز از ساعت ۱۸:۳۰ دومین دیدار فردا را مقابل فولاد سیرجان ایرانیان برگزار می‌کند.  شاگردان بهروز عطایی به عنوان تیم دوم جدول رده بندی (هجده برد و ۵۲ امتیاز) مرحله گروهی را تمام کردند و حالا درحالی با فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان تیم هفتم (سیزده برد و ۳۸ امتیاز) رو در رو می‌شوند که حاصل دو دیدار دور مقدماتی در هفته‌های یازدهم و بیست وچهارم به سود آملی‌ها تمام شده بود.

تلاش شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای عرض اندام مقابل یکی از مدعیان بالانشین جدول در مرحله پلی آف در نوع خود دیدنی خواهد بود؛  هرچند لبنیات هراز آمل هم قطعا پیروزی‌های گذشته را در دور دوم مسابقات به دست فراموشی خواهد سپرد تا با چهره‌ای متفاوت، مرحله یک چهارم نهایی را آغاز کند. گفتنی است دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی در روز‌های پنجشنبه و جمعه (پنجم و ششم اسفند) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود. بازی‌های این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، تیم‌های مدعی روز‌های شنبه و یکشنبه (هفتم و هشتم اسفندماه) با هم رقابت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->